Search:

Type: Posts; User: watergow

Search: Search took 0.09 seconds.

  1. Replies
    1
    Views
    1,312

    New update problem.

    I've set the map preview thing to 0 and its still coming up and minimizing my map >_< it gets really annoying... any idea how to fix it or if its a problem with the version or something?
  2. Replies
    8
    Views
    4,113

    thanks alot, ima try that now. how much fps do...

    thanks alot, ima try that now.

    how much fps do u get while recording?o_O
  3. Replies
    8
    Views
    4,113

    me and my irl friend are making vids on the same...

    me and my irl friend are making vids on the same acc but the vids are always laggy or bad quality, we've made 2 vids on dugi's guide stuff and other vids about other wow things.

    we're just getting...
  4. Thread: Goblin 5-13

    by watergow
    Replies
    3
    Views
    1,400

    oh, sorry ;/ first time being goblin lol didnt...

    oh, sorry ;/ first time being goblin lol didnt really know what to do untill someone told me >_<
  5. Thread: Goblin 5-13

    by watergow
    Replies
    3
    Views
    1,400

    Goblin 5-13

    quest: Up, up & away!

    screenshot:

    http://i55.tinypic.com/2ag5l02.jpg
  6. Replies
    8
    Views
    4,113

    uhh could u set it up for me over teamviewer? idk...

    uhh could u set it up for me over teamviewer? idk how to do that lol.
  7. Replies
    8
    Views
    4,113

    how are your vids such good quality?o_O when i...

    how are your vids such good quality?o_O when i use fraps they are terrible lol.
  8. Replies
    8
    Views
    4,113

    what does dugi record with?

    I'm not sure if im allowed to ask but i thought i would cause i wanna find out so i can make vids w/o lagging hard lol...
    i've tried to make a few dugi vids but they are always laggy or u can barly...
  9. Replies
    11
    Views
    3,077

    uhh everything ingame is set to the lowest......

    uhh everything ingame is set to the lowest... when i open the installer and click reinstall it seems to fix it tho o_O im not using any other addons... this happened after i made a new character btw...
  10. Replies
    11
    Views
    3,077

    Model viewer went weird o_O

    model viewer went weird when i changed resolutions... i tried /dugi fix and its still like that.

    http://i52.tinypic.com/212sdae.jpg
  11. Replies
    6
    Views
    2,558

    type /played ingame.

    type /played ingame.
  12. Thread: arrow problem

    by watergow
    Replies
    8
    Views
    2,148

    have u tried pressing this? ...

    have u tried pressing this?

    http://i54.tinypic.com/2jfyjq0.jpg

    ops nvm, didnt see u said u fixed it.
  13. Replies
    5
    Views
    2,297

    just tick it if u already have the flight point.

    just tick it if u already have the flight point.
  14. Thread: Thanks dugi.

    by watergow
    Replies
    1
    Views
    1,836

    Thanks dugi.

    I'm not level 85 yet but it is MUCH easier with it, im getting alot of levels a day with it.

    I made a new char and my guild asked me how did i get level 25-30 in about 30mins ;D

    thanks alot.
  15. Replies
    5
    Views
    2,586

    thanks for ur opinion I currently have a level...

    thanks for ur opinion

    I currently have a level 32 troll hunter in a pvp server >_>... should i keep lvling it? I have the horde leveling guide btw (not the dungeon ones or anything else atm)
  16. Replies
    5
    Views
    2,586

    Fastest race/class

    idk what to be lol, i've never had a 85 cause it takes 2 long but now i wanna try cause i bought dugi's guide but idk what job would be the quickest o,o and what race is the best

    lf> suggestions
  17. Replies
    4
    Views
    1,517

    thanks alot. did u also fix it so the guide...

    thanks alot.

    did u also fix it so the guide tells u where the stuff is for the quests or what?o,o

    like i mean EXACTLY where.
  18. Replies
    4
    Views
    1,517

    the arrow is telling me to talk to the person...

    the arrow is telling me to talk to the person infront of me and i did talk to him and then it didnt tell me where to go next o,o
  19. Replies
    4
    Views
    1,517

    Quests dont show where to go

    what i mean is like they dont show u where the stuff is...

    heres a ss of what i kinda mean o,o

    http://i53.tinypic.com/dd24np.jpg
Results 1 to 19 of 19